Naujienos

Skolų išieškojimas: kaip išvengti skolų?

Nors viliamės, kad skolas susigrąžinti pavyks lengvai ir greitai, tačiau praktika rodo, kad skolų išieškojimas užtrunka. Dažnai pasitaiko tokių atvejų, kai dėl susidariusios skolos tenka atsidurti net teisme, todėl pirmas žingsnis kovojant su skolomis – jų išvengimas. Žinoma, šimtaprocentinio recepto nėra, tačiau tinkamas procesų valdymas tikrai gali prisidėti prie sklandaus finansų tvarkymo. EASY DEBT SERVICE siūlo atkreipti dėmesį į kelis aspektus, kurie padėtų išvengti trumpalaikių ir ilgalaikių skolų atsiradimo, nepamirštant tinkamo bendravimo su klientais. 

Svarbiausia – bendradarbiavimas su klientais 

Nepriklausomai nuo to, kokiu verslu užsiimate, tikriausiai sutiksite, kad klientai –  vienas svarbiausių Jūsų sėkmės faktorių. Būtent dėl to su jais būtina išlaikyti dalykiškus ir profesionalius santykius. Atsiradusios Jūsų klientų skolos gali apsunkinti sklandų bendradarbiavimą, todėl ekspertai pataria atkreipti dėmesį į tai, kaip bendraujate su klientais, į ką koncentruojatės. Visi, kurie žino, kas yra skolų išieškojimas, sutinka, kad verta investuoti laiką į prevencines priemones:

  • Pažinkite savo klientus. Įsitikinkite, kad klientai gali apmokėti sąskaitas. Iš pirmo žvilgsnio tai gali atrodyti nebūtina, tačiau jei Jūsų klientas įsiskolins, tuomet kentės ir Jūsų verslas.
  • Klientai turi žinoti, kur galėtų kreiptis, jeigu Jiems iškiltų klausimų dėl mokėjimų, todėl pasistenkite nurodyti tvarkingus kontaktus, kuriais būtų galima Jus pasiekti
  • Nebijokite prašyti Jums priklausančių pinigų. Klientų sistemoje pažymėkite su kuo bendravote pokalbių metu, kas buvo aptarta. Stebėkite ir reaguokite, kai pažadų nesilaikoma.
  • Galima su tuo nesutikti, tačiau žmogiškas ryšys yra labai svarbus, kai kalbame apie verslo santykius. Palaikykite gerus santykius su klientais ir jų darbuotojais, nes tikėtina, kad jeigu jus siejantys santykiai yra šilti, būsite vienas pirmųjų, kuriam bus sumokėta už paslaugas/prekes. 

Nepamirškite tvarkingų sąskaitų 

Tvarkingos ir laiku išrašytos sąskaitos sumažina tikimybę atsirasti skoloms. Taip pat gali būti, kad klientas greičiau sumokės, kai turės daugiau mokėjimo pasirinkimo galimybių. Kaip išvengti skolų ir efektyviau tvarkyti sąskaitas, pataria EASY DEBT SERVICE specialistai.

  • Gali būti, kad Jums priklausančių pinigų negavote, nes, pavyzdžiui, nurodėte neteisingą banko sąskaitos numerį, elektroninio pašto adresą ar kitus su mokėjimu susijusius duomenis. Negavus įmokos, susisiekite su klientu telefonu ar elektroniniu paštu ir įsitikinkite, kad sąskaita buvo gauta.
  • Žinoma, kad nėra vieno tinkamo varianto kalbant apie atsiskaitymo sąlygas, viskas priklauso nuo jūsų verslo pobūdžio, teikiamų paslaugų ir klientų. Tačiau profesionalai tvirtina, kad mokėjimui skirtas terminas neturėtų būti ilgesnis nei vienas mėnuo. O optimaliausias – iki keturiolikos dienų.
  • Sąskaitas išrašykite greitai. Taip pat būsite saugesni, jei prieš pradėdami darbą  paprašysite avanso.
  • Klientas negali sumokėti? Pasiūlykite mokėjimų grafiką. Pasitarkite su klientais ir sužinokite, ar mokėjimo atidėjimas padėtų išspręsti problemą. Būtinai susitarimą įforminkite raštiškai. Susitarimas nustos galioti, kai jūsų klientas laiku nesumokės. Jeigu jūsų klientas nesumoka ar vėluoja, skaičiuojami delspinigiai. Jie skaičiuojami nuo sąskaitoje nurodytos dienos, jei klientas iki to laiko neatliko mokėjimo.
  • Siūlykite įvairius atsiskaitymo būdus (bankinėmis kortelėmis, tiesioginiu bankiniu pavedimu, grynaisiais ir pan.). Daugiau pasirinkimo galimybių – didesnė galimybė gauti pinigus.
  • Pasirūpinkite, kad sutartyse ir kituose dokumentuose informacija apie mokėjimų terminus ir sąlygas už jūsų prekes/paslaugas būtų aiški ir suprantama. Mokėjimų terminų sutartyse nerašykite informacijos smulkiu šriftu – viskas turi būti įskaitoma. 

Skolų išieškojimas: emocijas geriausia yra palikti nuošalyje

 Jei klientas nevykdo savo įsipareigojimų, galite išgyventi daug negatyvių jausmų. Tačiau emocijos skolos susigrąžinti greičiau nepadės. Vietoje to rekomenduojame rinktis efektyvesnius komunikacijos būdus:  bendraukite su klientais ramiai, laikykitės etikos normų, jei klientui kyla klausimų, pasistenkite į juos atsakyti operatyviai. Jei visgi nepavyksta konstruktyviai susitarti tarpusavyje, prašykite pagalbos. EASY DEBT SERVICE  pasiruošusi jums padėti atsikratyti skolų naštos, todėl specializuodamiesi skolų išieškojime bei skolų pirkime rūpinasi, kad nesusidarytų ilgalaikės skolos, o atsiradus skoloms, padeda jas greičiau susigrąžinti. Bendraujame su Jūsų klientais remdamiesi geriausiais komunikacijos principais, pagarbiai ir naudojame patikrintus laiko įrankius tam, kad jūsų problemos būtų išspręstos profesionaliai, nepažeidžiant Jūsų reputacijos.

Skolų pirkimas
Sveiki, Domina skolų pardavimas? Mes Jums galime padėti. Pateikite norimų (-os) parduoti skolų (-os) sąrašą ir atsakymą el. paštu Jums pateiksime jau kitą darbo dieną!
Pildyti formą