Naujienos
Skolų išieškojimas: kokie požymiai rodo, kad klientai gali būti nemokūs?
Bet kuris verslas gali susidurti su sunkumais, tačiau kai vienas iš Jūsų klientų susiduria su finansinėmis problemomis gali kilti nerimas ir dėl Jūsų pačių finansinio saugumo. Todėl svarbu stebėti pirmuosius požymius, kurie rodo, kad klientas gali tapti nemokus. EASY DEBT SERVICE specialistai, kurių darbas – efektyvus skolų išieškojimas – sutinka, kad kiekviena įmonė visuomet turi išlikti budri, kad užkirstų kelią galimam nemokumui ir su tuo susijusioms problemoms. Atminkite, kad kai kurie Jūsų klientai patys gali nepastebėti ir net neįvertinti savo finansinės situacijos rimtumo. Jie gali nematyti „bendro paveikslo“ ir nemokėti spręsti susidariusios situacijos, todėl Jūs turite būti atsakingi ir už savo klientą. Kokie požymiai rodo, kad jau laikas imtis veiksmų ir spręsti susidariusią situaciją, kad skolų išieškojimas netaptų dar vienu jūsų darbu?
Pirmieji požymiai, rodantys, kad klientas neskubės apmokėti sąskaitų
- Vienas iš akivaizdžiausių požymių, kad ne viskas vyksta sklandžiai ir gali kilti rimtų problemų – klientas su Jumis nebendrauja. Jis neatsako į Jūsų elektroninius laiškus, ignoruoja skambučius. Taip pat susirūpinti derėtų, kai kiekvieną kartą, kai bandote susisiekti su atsakingu asmeniu dėl mokėjimų, tenka bendrauti su vis nauju žmogumi. Dažnai tai rodo, kad įmonė turi vidinių problemų, kurios gali sukelti rimtų finansinių problemų ir Jūsų įmonei.
- Pakartotiniai prašymai pakeisti sąskaitas-faktūras. Kartais Jūsų klientai prašo pratęsti apmokėjimams skirtus terminus, tačiau tai neturėtų tapti įpročiu. Jeigu klientas nuolat reikalauja pataisymų ar kitų papildomų dokumentų, dėl kurių anksčiau nebuvo sutarta, tai yra rimtas įspėjimas apie galimus sunkumus.
- Ginčai su klientais. Dažnai pasitaiko, kad negalėdami sumokėti, klientai pradeda diskutuoti dėl mokėtinos sumos, prašo detalių ir smulkmeniškų paaiškinimų, tikina pastebėję klaidas sąskaitose-faktūrose. Taip pat ginčijasi dėl pristatytų prekių ar paslaugų kokybės (nors iki tol tokių klausimų nekėlė), kartais sunkumų kyla ir dėl sutarties sąlygų. Visi šie požymiai rodo, kad klientas ieško įvairių būdų, kaip išvengti finansinės atsakomybės.
- Jeigu turite nuolatinių klientų, turėtumėte pastebėti, kad kiekvienas iš jų turi savo mokėjimų ir užsakymų įpročius. Jeigu pastebite, kad kažkas pasikeitė, pavyzdžiui, klientas mokėjo reguliariai, tačiau dabar vėluoja, arba pateikia mažesnius nei įprasta užsakymus, laikas susirūpinti.
- Pasikeičia kliento bendravimo tonas. Tai gana paprastas požymis, kad kažkas vyksta ne taip. Jeigu iki tol maloniai ir dalykiškai bendravęs klientas staiga tampa nemaloniai bendraujančiu, atsakinėja netaktiškai, tai rodo, klientas nebesirūpina, kad bendravimas būtų sklandus ir greičiausiai jau yra pasirengęs nutraukti bendravimą, o taip pat ir gali nevykdyti savo finansinių įsipareigojimų.